Algemeen

PolanenPark is een representatief bedrijventerrein gelegen in de gemeente Haarlemmermeer. In 2010 is de Vereniging Bedrijvenpark PolanenPark opgericht met een vertegenwoordiging vanuit de gevestigde bedrijven en de ontwikkelaar. De vereniging is verantwoordelijk voor een blijvende kwaliteit van het terrein namens alle gevestigde bedrijven. Dit is van cruciaal belang voor een goed vestigingsklimaat.
KG Parkmanagement geeft invulling aan het parkmanagement.

PolanenPark is 22 hectare groot, waarvan nog 9 hectare uitgeefbaar is. De kavels op PolanenPark zijn gelegen langs de Liebrugweg, de Linieweg en de Schalkwijkpolderweg.

Op PolanenPark heeft u alle ruimte om te ondernemen. Er zijn flexibel invulbare kavels te koop met ruimte voor verschillende soorten bedrijvigheid, tot en met milieucategorie 5.2. De verkaveling ligt niet vast, waardoor de vorm van de kavel vrij in te vullen is.

PolanenPark biedt vestigingsruimte aan lokale, regionale en internationaal georiënteerde bedrijven die zelfstandige of gezamenlijke huisvesting zoeken.

De samenstelling van het bestuur van Vereniging PolanenPark

• de heer Coen Vermeer (voorzitter)
  • de heer Harco van den Berg van Air Products (penningmeester)
  • Mevrouw Marisol Elisabeth van SADC (secretaris)

Informatie aanvragen of storingen, wensen en klachten melden? Neem dan contact met ons op!

Grondaankoop

Bent u geïnteresseerd om uw bedrijf te vestigen op PolanenPark en wilt u daarvoor een perceel aankopen? Neem dan contact op met de ontwikkelaars. Kijk op www.polanenpark.nl voor meer informatie en beschikbare kavels.

Service

Wilt u weten welke services de vereniging levert, kijk dan verder onder Diensten.
Bent u geïnteresseerd in het aanbieden van een dienst/service: neem dan contact op met uw parkmanager door middel van het contactformulier onder de button Contact.

Wachtwoord vergeten?