itsme

itsme is de familienaam voor de internationale groep waar zes organisaties onder vallen. Een bedrijvengroep die innovatieve techniek en distributie biedt aan industrie, machinebouw, modulebouw en industrieel installateurs. Als industrieel marktleider zetten wij ons volledig voor u in. Want uw succes is onze uitdaging. En die gaan we niet uit de weg!

Klanten vragen steeds vaker om specifieke oplossingen in het managen van hun (lean) processen en zoeken naar verbetering van hun concurrentiepositie door innovatie in
techniek.

Daarnaast ontwikkelen veel van hen, en op hun beurt hún klanten, zich internationaal of multinationaal. Doel van itsme is om deze ontwikkeling te ondersteunen, zowel technisch, bedrijfskundig als geografisch. De gedachte daarachter is wat ons betreft simpel: als onze klant niet succesvol is, zijn wij het ook niet. Als hij wel succesvol is, hebben wij ons werk goed gedaan!

« Naar bedrijvenoverzicht

Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam itsme
Adres Liebrugweg 1
  1165 AD Halfweg

Bekijk op Google Maps
Website http://www.itsme.eu
E-mail amsterdam@eselektro.nl
Telefoon 020 - 411 89 95
Fax 020 - 411 90 18

Over PolanenPark

PolanenPark is een representatief bedrijvenpark gelegen in de gemeente Haarlemmermeer. In 2010 is de Vereniging PolanenPark opgericht met een vertegenwoordiging vanuit de gevestigde bedrijven.

PolanenPark

Een stijlvol bedrijvenpark