Zoete Inval

Welkom bij De Zoete Inval.

Op 19 mei 1930 start de historie van De Zoete Inval. Wat indertijd begon met een limonadetentje en speeltuin langs de weg van Amsterdam naar Haarlem, groeide in ruim driekwart eeuw uit naar een volwaardig horecabedrijf. De Zoete Inval beschikt over diverse multifunctionele zalen, restaurants, terras, een bowling met 12 bowlingbanen en een 4**** hotel met 57 hotelkamers.

Al jarenlang is De Zoete Inval dan ook de ideale locatie voor een heerlijke lunch of diner, maar ook voor bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagsfeesten, zakelijke bijeenkomsten, hotelovernachtingen, bowlen en outdoor activiteiten. Tevens kunt u gebruik maken van onze cateringservice die geheel naar uw specifieke wensen ingevuld kan worden. Ervaar zelf onze ervaring en ruim 85 jaar gastvrijheid.

« Naar bedrijvenoverzicht

Bedrijfsgegevens