ALV Polanenpark maandag 20 juni 2022

dinsdag 17 mei 2022

Namens het bestuur van de Vereniging PolanenPark nodigen wij u uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) op maandag 20 juni 2022 bij WM Automaterialen, Liebrugweg 3 te Halfweg.

Tijdens de ALV zal een update worden gegeven over een aantal lopende zaken. Ook wordt de jaarrekening 2021 gepresenteerd door het bestuur. Daarnaast worden de activiteiten op het gebied van Parkmanagement toegelicht en wordt een toelichting gegeven op de ontwikkelingen op ons bedrijvenpark en omgeving.

De agenda, de vergaderstukken en de jaarrekening ontvangt u binnenkort (na aanmelding).

Geen agenda items beschikbaar