Geslaagde ALV bij De Zoete Inval

donderdag 01 augustus 2019

Op maandag 15 juni jl. vond er weer een ledenvergadering van de Parkmanagementvereniging plaats. De circa 15 aanwezigen werden bij De Zoete Inval geïnformeerd over de ontwikkelingen op en rondom bedrijvenpark PolanenPark. Hier leest u een samenvatting van de belangrijkste punten die zijn besproken.

Tijdens de ALV werd de jaarrekening van 2018 vastgesteld en was er een update van de Parkmanagement-activiteiten met o.a.:

• het beheer en onderhoud van de openbare ruimte
  • de verplaatsing van de brandblusinstallatie
  • de realisatie van de bewegwijzering (gepland in juli 2019)
  • veiligheidsoverleg met politie en gemeente Haarlemmermeer.

Verdr gaf ontwikkelaar PolanenPark CV een doorkijkje naar de verkoop van de nog beschikbare kavels. Er worden gesprekken gevoerd met diverse geïnteresseerde partijen. De bedrijven waarmee wordt gesproken passen binnen de contouren van het bestemmingsplan dat geldt voor PolanenPark.

De volgende ALV staat gepland in december 2019. De leden ontvangen te zijner tijd een uitnodiging.

Wij bedanken onze gastheer Frans Wempe van De Zoete Inval voor de gastvrijheid.

Over PolanenPark

PolanenPark is een representatief bedrijvenpark gelegen in de gemeente Haarlemmermeer. In 2010 is de Vereniging PolanenPark opgericht met een vertegenwoordiging vanuit de gevestigde bedrijven.

PolanenPark

Een stijlvol bedrijvenpark