Geslaagde voorjaars-ALV

woensdag 02 augustus 2023

Maandag 10 juli jl. heeft de Algemene Ledenvergadering plaatsgevonden. Er werd een update gegeven over een aantal lopende zaken, de activiteiten van Parkmanagement werden toegelicht, de jaarrekening 2022 is vastgestelde en er volgde een toelichting op de ontwikkelingen op en rond ons bedrijvenpark.

De bestuursleden Coen Vermeer en Harco van den Berg hebben zich herverkiesbaar gesteld als bestuurslid van de vereniging. De leden zijn akkoord gegaan met de herbenoeming.

Verder heeft Loods 5 de kavel gelegen onder hoogspanningsmast verworven. Na de bouwvak wordt gestart met de bouwwerkzaamheden van het bedrijfspand.

Klik hier voor een overzicht van de nog beschikbare kavel(s) op PolanenPark.

Tot slot wordt er langs de Haarlemmerstraatweg op dit moment het nieuwe snelfietspad tussen Haarlem en Halfweg aangelegd. PolanenPark is daardoor tot en met 20 september 2023 (met uitzondering van de Bouwvak) niet bereikbaar vanaf de zijde Halfweg/Zwanenburg.

Wij danken gastheer De Zoete Inval voor de gastvrijheid.