Naast de 1,5 meter ook de 25-meter regel op PolanenPark

donderdag 07 mei 2020

Beste leden,

In het kader van het samen schoonhouden van PolanenPark wil het bestuur jullie graag attenderen op het volgende:

Sinds enige tijd is in Nederland de zogenaamde 25-meter regel van kracht. Deze regel is in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat ondernemers aangesproken kunnen worden op het schoonhouden van ‘hun stoep’, ofwel: de 25 meter rond hun onderneming.

Hoe de regel precies werkt en op welke wijze de gemeente handhaaft staat in de bijlage.

Het bestuur wil deze regel met elkaar afspreken, zodat we er samen voor zorgen dat PolanenPark netjes en schoon blijft. Wij gaan er vanuit dat jullie dit initiatief allemaal ondersteunen.

Dus naast de 1,5 meter, nu ook de 25 meter regel op PolanenPark!

>>Klik hier of op de afbeelding rechts voor meer informatie.