Non-stop werken aan de gladheidsbestrijding

dinsdag 09 februari 2021

De enorme hoeveelheid sneeuw die is gevallen in Nederland zorgt ook op ons bedrijvenpark voor overlast op de wegen. Gelukkig was de vereniging – voor zover mogelijk –  hierop voorbereid door de gemaakte afspraken met de gladheidsbestrijdingsdienst. De vereniging heeft voor de gladheidsbestrijding een contract afgesloten met de firma Glad B.V.

Zaterdag zijn de wegen op het park preventief gestrooid en in de loop van zaterdagnacht op zondagochtend is er door de contractpartij gestart met sneeuwschuiven. Bij de gemeente ligt de nadruk vooral op hoofdwegen, busroutes en belangrijke fietspaden.
De bedrijven zijn zelf verantwoordelijk voor het (regelen van) sneeuwvrij maken van het eigen terrein.

In de eerstvolgende bestuursvergadering zal de gladheidsbestrijding worden geëvalueerd. Mocht u ondanks de extreme omstandigheden toch verbeterpunten zien, dan hoort de vereniging graag van u.

Op dit moment wordt er door de vereniging nog actief gewerkt aan gladheidsbestrijding.