Per 1 mei tot 20 september PolanenPark minder goed bereikbaar

dinsdag 25 april 2023

Van de gemeente heeft u per post de bewonersbrief ontvangen over werkzaamheden aan het fietspad langs de Haarlemmerstraatweg.

De voorbereidende werkzaamheden zijn inmiddels gestart. Per 1 mei aanstaande tot 20 september is PolanenPark minder goed bereikbaar.

De vereniging heeft aannemer KWS verzocht de overlast voor de bedrijven tot het minimum te beperken. Desalniettemin zal de impact op de bereikbaarheid in sommige periodes groot zijn.

Om goed in beeld te hebben wanneer de bereikbaarheid beperkt is, hebben wij een bereikbaarheidsschema opgesteld. Ons advies is om het schema goed te bestuderen zodat u hier rekening mee kunt houden in de bedrijfsvoering.

Een deel van het schema is nog onder voorbehoud. Mochten er veranderingen zijn, dan hoort u dat.