Resultaten online najaarsvergadering

woensdag 08 december 2021

Maandag 22 november vond er opnieuw een digitale ledenvergadering van Vereniging PolanenPark plaats. Ondanks het feit dat de vergadering online plaatsvond, was de opkomst goed.

Vrije kavels
Het bestuur heeft de aanwezigen geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen op en rondom PolanenPark. Vertegenwoordigers van SADC vertelden aan de aanwezigen dat er nog steeds belangstelling is voor de nog vrije kavels op PolanenPark. Voor de kavel onder hoogspanningsmasten is een reserveringsovereenkomst gesloten met een bedrijf werkzaam in de meubelindustrie.
Wilt u zelf bekijken welke kavels nog vrij zijn? Klik dan hier.

Begroting 2022
Het bestuur heeft de begroting van 2022 gepresenteerd. De ledenbijdrage blijft ongewijzigd ten opzichte van 2021. De ledenbijdrage en begroting zijn goedgekeurd door de leden.

Parkmanagementactiviteiten
Tot slot is het er een toelichting gegeven op de ontwikkelingen met betrekking tot de beveiliging, het beheer en onderhoud, de gladheidsbestrijding en de aanleg van het snelfietspad gelegen langs de Haarlemmerstraatweg. Het bestuur informeert u als er met betrekking tot deze onderwerpen ontwikkelingen te melden zijn die van invloed (kunnen) zijn op uw bedrijfsvoering.

Wij bedanken alle aanwezigen voor hun deelname aan de ALV en we hopen u in 2022 weer te zien op een ALV bij een van de bedrijven op PolanenPark.