Start voorbereidende werkzaamheden bouw Loods5

dinsdag 04 juli 2023

Wij hebben van Loods5 begrepen dat hun aannemer half juli start met de voorbereidende werkzaamheden voor de bouw van hun nieuwe pand.

Dat houdt in dat er hekken om de kavel komen te staan en dat er voorbelasting en drainage op de kavel wordt aangebracht. Er is ook nog een kans dat dit over de bouwvak heen wordt getild. In dat geval zal de voorbelasting na 7 augustus worden aangebracht.

De voorbelasting blijft dan voor de duur van 3 maanden liggen waarna aansluitend de bouwwerkzaamheden van start gaan.

Vanuit de vereniging onderhouden we contact met de aannemer (Bouwbedrijf Aan de Stegge Twello B.V.) in geval van bijzonderheden.