Succesvolle eerste digitale ledenvergadering

woensdag 16 december 2020

Vrijdag 4 december vond voor het eerst een digitale ledenvergadering van Vereniging PolanenPark plaats. Ondanks het feit dat de vergadering online plaatsvond, was de opkomst goed.

Vrije kavels
Het bestuur heeft de aanwezigen geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen op en rondom PolanenPark. Vertegenwoordigers van SADC vertelden aan de aanwezigen dat er nog steeds veel belangstelling is voor de nog vrije kavels op PolanenPark. Wilt u zelf bekijken welke kavels nog vrij zijn? Klik dan hier (https://www.sadc.nl/beschikbare-kavels-bedrijven/polanenpark/kavels/).

Jaarverslag en begroting
Het bestuur heeft het financieel jaarverslag van 2019 en de begroting van 2021 gepresenteerd. De ledenbijdrage blijft ongewijzigd ten opzichte van 2020. Het financieel jaarverslag en de begroting zijn goedgekeurd door de leden.

Bereikbaarheid
Tot slot is het er een toelichting gegeven op de ontwikkelingen met betrekking tot het Rottepolderplein, de opening van het outletcenter Styles Outlet en de aanleg van het snelfietspad gelegen langs de Haarlemmerstraatweg. Alle drie deze ontwikkelingen zijn van invloed op de bereikbaarheid van PolanenPark. Het bestuur houdt een vinger aan de pols bij deze projecten en informeert u als deze ontwikkelingen van invloed (kunnen) zijn op uw bedrijfsvoering.

Wij bedanken alle aanwezigen voor hun deelname aan de ALV en we hopen u in 2021 weer te zien op een ALV bij een van de bedrijven op PolanenPark.

Over PolanenPark

PolanenPark is een representatief bedrijvenpark gelegen in de gemeente Haarlemmermeer. In 2010 is de Vereniging PolanenPark opgericht met een vertegenwoordiging vanuit de gevestigde bedrijven.

PolanenPark

Een stijlvol bedrijvenpark